Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване дроселова клапа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Лесно се прави. Има кратко и ясно описание на процедурата в съответния раздел на въпросния софтуер.


    The procedure should be executed in the following order:
    1) Execute this adjustment procedure
    2) Turn the key OFF for about 30 seconds
    3) Turn the key ON and wait about 30 seconds
    4) Start the engine and drive 10 km.
    Благодаря колега, когато си взема кабел ще го направя!

    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
    Много пъти съм си бърсал дросела с парцал отвътре още преди да си купя кабел и не съм имал никакви проблеми.
    Няма нужда от адаптации. Все едно да правиш адаптация всеки път щом натиснеш педала на газта на изгасена кола.
    За момента може да опитам докато си взема кабел, а самото почистване как става? Тоест на затворена или отворена клапа? И ако трябва да е на отворена как се отваря, извинявам се за глупавият въпрос, но да съм сигурен как се прави, а и информацията може да е полезна и за други колеги, тъй като този проблем е масов при ТС моторите.


    Comment


    • #62
      Откачаш моторчето,сваляш клапата.Ръчно я отваряш,взимаш обезмаслител,кореселин или каквото имаш.Обливаш я отвсякъде,и с една четка за зъби започваш да търкаш до блясък.Измиваш,подсушаваш,и връщаш всичко по местата.Преди да правиш адаптация,изкарваш картерните газове навън,и няма да ти се налага повече да правиш предходната щуротия.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
        Откачаш моторчето,сваляш клапата.Ръчно я отваряш,взимаш обезмаслител,кореселин или каквото имаш.Обливаш я отвсякъде,и с една четка за зъби започваш да търкаш до блясък.Измиваш,подсушаваш,и връщаш всичко по местата.Преди да правиш адаптация,изкарваш картерните газове навън,и няма да ти се налага повече да правиш предходната щуротия.
        Ясно колега, а какво ще рече "изкарваш картерните газове навън" ?


        Comment


        • #64
          Означава невероятна смрад около колата.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #65
            Или по български, да затапиш EGR. Което на такива капризни коли, може да изиграе лош номер.

            Другото е да смърди около колата, като като откачиш маркуча на картерните газове. Но го сложи в някакво шише, че може да прекапва масло.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
              Или по български, да затапиш EGR. Което на такива капризни коли, може да изиграе лош номер.

              Другото е да смърди около колата, като като откачиш маркуча на картерните газове. Но го сложи в някакво шише, че може да прекапва масло.
              Браво, разбирачо. Да затапи ЕГР на бензинова кола Алфа ТС. Много ги разбираш и си много в час с колите. Кажи къде е, да не го търси напразно.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Браво, разбирачо. Да затапи ЕГР на бензинова кола Алфа ТС. Много ги разбираш и си много в час с колите. Кажи къде е, да не го търси напразно.
                Някой по-нагоре може да сбърка ЕГР и картерни газове, но и ти не си в час.
                С очите си съм виждал ЕГР на 2.0 ТС монтират в 145.
                Мисля че беше на колата на Majed от форума.
                След справка в чичко гугъл, няма да съм голословен.
                http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=18965
                Баста.
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • #68
                  И какво от това, човека пита за 156. Аз съм виждал много бензинови с ЕГР. Ама не се хваля, че съм видял чудо.
                  А пък това почистване е най безмисленото нещо с което може да се заеме човек. Никакъв смисъл.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #69
                    Българска работа, задаваш въпрос и всички ти обясняват колко си тъп.
                    Не е проблема в държавата.

                    Comment


                    • #70
                      Точно казано, за един форумен взезнаец. Всеки двигател след 2000 година сигурно, има рециркулация на отработените газове.

                      И не бъркам картерна вентилация и EGR.

                      Ето малко техническа литература, от специализирано списание. И даже е обяснено, защо при някои двигатели, няма характерния клапан. Защото е реаллизирано, по по-различен начин. Поне оня да чете, преди да пише.


                      https://autobild.bg/%D0%BA%D0%B0%D0%...%D1%80-%D0%B0/

                      Comment


                      • #71
                        А ве ти да не си гумаджия? или миеш колата на шефа ти .
                        Вече е късно дс се обясняваш кво бъркаш и кво не и да ни цитираш общо популярни статии. Всички те знаем. Дай си равносметка, написал ли си нещо смислено от както се регистрира.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:25.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #72
                          Днес съм решил да наливам в пуста кофа, малко знания.
                          Автомобилите в последните 10-15 години, имат и рециркулация на бензиновите пари в резервоара. Отново един клапан с филтър, които при определно налягане в резервоара или при команда от ECU, пуска тия пари за изгаряне. Това е заради еко изискванията и да не се замърсява въздуха.
                          За този клапан, не знаят 90% от монтьорите, защото са йато тукашния.
                          И за това чета по форуми, разни съвети на пробиване на капачки и всякакви тъпотии, за да намалят налягането в резервоара.

                          На ладите и колите от от 80-90, тия пари се изпускаха през отдушник. Сега се изгарят.

                          И както се вижда, когато покажеш фрапантните незнания на форумния 'гуру', почва с опити за заяждане.

                          Comment


                          • #73
                            Е и? Това може всеки да го прочете в мрежата, не е нужно да го преписваш и да имаш претенции за авторство и много знания.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #74
                              Извинявам се, но общо взето не разбрах дали колата има EGR или няма? И последно с тези "картерни газове", какво трябва да направя? Ако може да го обясните по-просто ...по-стъпки за некомпетентни хора като мен, как се процедира за самата манипулация? Още не съм се решил да го правя, защото искам първо да я види майстора ми, но да съм в готовност и да знам как става.


                              Comment


                              • #75
                                Щом колите ви работят, не пипайте че ще ги развалите.
                                Със сигурност нито аз, нито вие, нито останалите дето дават съвети из форума не разбираме повече от италианските (или които и да е) автомобилни инженери.

                                Вкарването на картерни газове в интейка не е само с цел екология.
                                Щом е там, значи има защо да е там. Не го бутайте.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X